Структура програмного проекту

 Структура проекту мовою Python складається з  окремих модулів. Модуль - це будь-який файл із програмним кодом.

Один модуль може бути вкладений в інший, кількість таких модулів не обмежена, модулі можуть групуватися в пакети. Для використання одного модуля з іншого його потрібно підключити (імпортувати) в цей модуль.

Модулі можуть розроблятися самим програмістом або використовуватися  вже існуючі у стандартній бібліотеці.

Один з модулів є головним, з нього запускається проект на виконання. 

Мова  Python  має велику стандартну бібліотеку модулів, яку користувач може розширити власними бібліотеками та бібліотеками інших користувачів.

Модуль  Math містить математичні функції.

Розширення NumPy містить реалізацію різноманітних математичних обчислень.

Модуль tkinter дозволяє реалізувати графічний інтерфейс користувача.

Модуль turtle реалізує графічнй інтерфейс за допомогою черепашки.

Виклик цих модулів здійснюється за допомогою імпорту модуля.

from tkinter import*

from turtle import*

import math


Програми можуть розроблятися в консольному режимі, тоді такі програми мають розширення py, або з графічним інтерфейсом, тоді такі програми мають розширення pyw.

Програма мовою Python - це звичайний текстовий файл, збережений з розширенням py, команди якого виконуються інтерпритатором для кожного рядка.

Під час першого запуску програма перевіряє чи збережений код у файлі та створюється байт-код, який зберігається у файлі з розширенням.

Об'єктами у мові  Python є такі графічні елементи, як кнопки (клас Button), перемикачі (клас Radiobutton), прапорці (клас Checkbutton)  та інші.

Загальна структура створення об'єктів:

<Ім'я об'єкта>  = < ім'я класу> (параметри).

Об'єкт - це предмет, поняття, явище, які подані у цифровій формі і належать до певного класу, а також характеризуються своїми властивостями і поведінкою.

Властивості об'єкта визначаються його атрибутами, які називають полями даних, а його поведінка - функціями їх опрацювання - методами.

Подія в програмуванні - це спосіб взаємодії між об'єктами. Наприклад подія клік миші буде зафарбовувати вікно у зелений колір. Подія клік на клавіатурі буде перетворювати текст на кольоровий.

Також є об'єктами класи цілих чисел, класи дійсних чисел, клас рядки, списки, словники, кортежі.

Програміст може створювати об'єкти та використовувати вбудовані об'єкти. В такому випадку на початку  коду створюється клас.


Коментарі